dressyrtriumph

Alla inlägg under juni 2012

Av Ulrika Andersson - 30 juni 2012 21:06

jag heter Ulrika Andersson och är 17 år. Bor i underbar skåne, utanför en liten by som heter Hörby. 

Jag bor på en stor gård med min mamma, pappa och storebror, har även en strasyster men hon är 27 år så hon bor själv ;) ska börja tvån på gymnasiet Carl adolph agardh.  när jag inte sysslar med hästar så festar jag gärna och träffar kompisar.


Nu till hästbiten.


jag har ridit i 8 år. Började på ridskola och red där i ca 3 år, började sedan för privat tränaren Elise Bogström, som har tävlat EM i fälttävlan och fött upp många många framgångsrika hästar. Jag har tävlat lätt A dressyr på ponny, och även lätt B hopping på ponny, och har nu gått över till storhäst, har ridit storhäst nu i snart två år.  Mina häst heter Schanti ( kommer info om henne sedan) och ponnyerna heter Joop och Trolle men ska säljas, ( kommer ett kort inlägg om dom båda sedan) ni kommer i första hand få läsa om min och schantis resa men även några inlägg om Trolle och Joopen.


 



Av Ulrika Andersson - 30 juni 2012 20:38

sitter och chillar lite nu, väntar på att filmen Godzilla ska börja :) ska slänga in ett eller två inlägg till ikväll men sen får det vara bra ;)


Av Ulrika Andersson - 30 juni 2012 19:40

wow första inlägget på bloggen! spännande spännande! 
 nä men skämt och sida, detta inlägget blir väl inte super roligt att läsa, för måste ut och fixa i klart i stallet. Men har tänkt att jag ska under kvällen slänga upp lite mer info om min häst och moi! :)


här får ni en bild att vila ögonen på sålänge!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er!
Ni har nu kommit till Dressyrtriumph. Jag som äger bloggen heter Ulrika och är 17 år. Ska börja 2 året på gymnasiet. I bloggen kommer ni få läsa om mitt satsande inom dressyren med min häst Schanti, men även mitt övriga liv, vilket kan va gans

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards