dressyrtriumph

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2012

^^

Av Ulrika Andersson - 5 augusti 2012 18:03

Tänkte skriva lite om massagen på schanti,  Hon tyckte att schanti var mycket finare nu, var mycket bättre i musklerna nu, och var inget i ryggen och rumpan förutom precis vardera korset, vilket visade sig vara att hon hade lite träningsvärk eftersom senorna börjar töja sig nu när trakterna börjar länga sig! men det fixade hon med strömen så sen masserade hon så sen släppte det :)

 Sen hade hon lite vid manken den här gången men det var också snabbt fixat, så nu är schanti fin igen.  Sen frågade Karina( massören) om jag ville testa strömen, och jag tänkte varför inte? Och asså guuuuud vad skönt det var! Och känner mig faktikst mycket mjukare i axelpartiet där jag gärna spänner mig. 
 Så nu taggar vi onsdag i Viarp ^^


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Andersson - 6 augusti 2012 10:57


ett inlägg om denna ponny kommer ikväll.. <3     fina trolle på en rastplats vid hallandsåsen <3   ...

Av Ulrika Andersson - 6 augusti 2012 10:44

inga super bilder, men ni klarar er ;)   aldrig sagt att min mamma var bra fotograf X)           ...

Av Ulrika Andersson - 4 augusti 2012 18:53


aha funderar på att byta namn på bloggen till hopptriumph? ;) Ahah ne skoja, neeeevaa!!   Nej men nu när schanti är på bättringsvägen så har jag och min tränare planerat in att vi ska börja hopptävla fram till oktober? Whuut tänker ni? Ahah jo faktis...

Av Ulrika Andersson - 30 juli 2012 11:44

aha igår gjorde jag något som jag aldrig har gjort och antaglien aldrig kommer göra igen, jag var Gridgril på EM karting i Kristianstad, ålder 13-25. Det var helt klart ett av det roligaste jag någon har varit med om, och vet inte hur många jag fotta...

Presentation


Hej på er!
Ni har nu kommit till Dressyrtriumph. Jag som äger bloggen heter Ulrika och är 17 år. Ska börja 2 året på gymnasiet. I bloggen kommer ni få läsa om mitt satsande inom dressyren med min häst Schanti, men även mitt övriga liv, vilket kan va gans

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards