dressyrtriumph

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Ulrika Andersson - 4 juli 2012 21:09

Sitter och tar det lungt, just chillin ^^ Kollar just nu på morden i midsommar ^^ 


hittade den här bilden och asså gooosh! så jäkla snygg e han, ser inte ut som alla andra killar, utan har sin egen stil, vilket gillas starkt hos moi ;) njuuut av bilden GIIRLS! oh ja om det  är någon kille osså så ;)


 

Av Ulrika Andersson - 4 juli 2012 16:16

Tog och hopptränade trolle lite idag för att kolla av honom, eftersom familjen som evetuellt ska köpa honom ville se honom hoppa lite mer, visade mest dressyr förra gången, så dom ska ta med sin tränare. men jaja.. hoppade honom iallafall, och asså gud vilken kapacitet den ponnyn har! fast jag är så jäkla lång på honom ( han är en b-ponny) så hoppar han upp sig som alltid, och snälla döda mig nu inte för att jag sitter på b-ponny men han ska ju säljas och känns inte som att jag kan komma och säga till ägarna att jag inte ridit ponny för att bloggläsarna är så avundsjuka på dennna otroligt fantastiska ponny ;) och jzg är fullt medveten om att jag är förlång men han måste ju jobba eftersom han är ute på försäljning. Och dessutom går han typ två gånger i veckan och tömkörs dom andra så det är chill ;)


Men han är faktiskt väldigt speciell, och har fått fina ord från dressyr dommare om att han är en av sveriges mest välridna b-ponnyer ;) de ni ;) men ska lägga upp en film på honom, visserligen ett år gammal men ni står nog ut,


nu skz jag ut och hoppa jooopen, var ett tag sedan, ridit mest dressyr och markarbete på honom :P så han blir nog glad ^^


sådär lagom gullig musik osså ^^


Av Ulrika Andersson - 4 juli 2012 16:03

Idag kom ju Elise för att kolla på Schanti, var både bra och mindre bra nyheter, dom dåliga var att hon fortfarnade var halv ömade mer, medans den bra nyheten var att hon inte var stenhård i musklerna utan dom hade aktiverats, men hon hade fortfarnade ont.. Så imorn ska massören med varmeplattorna komma. 


 Men känslan när en bästa vän inte mår bra då mår man helt dåligt själv, nästan som att man kan känna hur ont dom har. Men aja hons ka fortsätta gå på radital osv, och så får vi hoppas att massören kan komma, elise tror att det kan va en nerv som har kommit ikläm eller något. stackars min lilla tjej :( 

men det är bara att bita ihop och tänka att det kommer bli bra ^^


 



Presentation


Hej på er!
Ni har nu kommit till Dressyrtriumph. Jag som äger bloggen heter Ulrika och är 17 år. Ska börja 2 året på gymnasiet. I bloggen kommer ni få läsa om mitt satsande inom dressyren med min häst Schanti, men även mitt övriga liv, vilket kan va gans

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards