dressyrtriumph

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Ulrika Andersson - 5 juli 2012 14:03

Hopptränade joop imorse. Och gjorde så att jag vände upp på medellinjen, travade över kavalettin, fatta galopp, hoppa det smala hindret i mitten ( för att träna på rakriktning och kunna hålla hästen mellan skänklarna på smala hinder. Sedan bryta av till trav och trava över kavaletti, ut på långsidan, fatta galopp hoppa två stroa hinder, ca 1,05 1,10 höga  sedan börja om igen, kan även hoppa serpentiner över hinderna sår träna på vända hästen i sprången, och lite omhoppningssvänger, samt mjuk häst.


hoppas ni fatta övningen X)

 

Av Ulrika Andersson - 5 juli 2012 09:53

Ligger i sängen och myser med Lusen ( katten)  ute och gett hästarna och ska plocka ut schanti och trolle nu, asså goosh saknar verkligen att rida schanti, men idag ska massören komma iallafall, så det ska bli skönt att få det ordnat nu! 


Joopen ska hoppa / markarbete nu ^^ ska bli roligt, ska trycka honom lite så att han frå ta i på hoppningen ;)


 

Presentation


Hej på er!
Ni har nu kommit till Dressyrtriumph. Jag som äger bloggen heter Ulrika och är 17 år. Ska börja 2 året på gymnasiet. I bloggen kommer ni få läsa om mitt satsande inom dressyren med min häst Schanti, men även mitt övriga liv, vilket kan va gans

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards