dressyrtriumph

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Ulrika Andersson - 24 juli 2012 20:47

men asså seriöst såå jäkla snygg han är ;O  det kommer sluta med att jag åker till turkiet och springer med ett foto och typ " have you see this guy?" och sen typ kedjar fast mig i hans ben eller något tills han ger med sig och flyttar in i mitt rum ;)


Av Ulrika Andersson - 24 juli 2012 20:38

för ett tag sedan färgade jag mitt hår lite mörkare, var så trött på mitt andra.. Så drog med fanny till Nova Lund som stöd X) och efter att har glott igenom alla färger så bestämde jag mig (efter att jag hade frågat ett antal gånger " seriöst kommer detta se bra ut på mig??? ) och sen drog vi hem till mig och färgade det. Och eftersom vi fägade det typ kl 11 på kvällen så så det sjukt svart ut och jag bara OMFG!!!! jag ser ut som ett EMO!!! och när jag har inget imot den stilen ;) bara att jag verkligen inte skulle passa i den stilen eller svart hår..  och efter att båda fanny, vendela snackat mig lugn ( seriöst hade typ damp! ) men nu har färgen lagt sig lite och ser nu mörkbrun ut. Men vad tycker ni? själv är jag nöjd tycker jag passar bättre i denna färgen men ni anar inte hur myckte jag saknade min gammla hårfärg i börja!


   

Av Ulrika Andersson - 24 juli 2012 13:15

ibland hörs det lite weird men deet är blåsten men ni listar nog ut det endå ^^




 

Av Ulrika Andersson - 24 juli 2012 11:31

Såhär ser man ut idag:
Pike ?
Ridbyxor horselife
stövelstrumpor domani

Av Ulrika Andersson - 24 juli 2012 11:09

asså det är helt sjukt så bra Can bonomo är! Önskar bara man kunde förstå turkiska :/ men men bjuder på denna underbara låt och en ännu underbarare Can bonomo ^^






Av Ulrika Andersson - 24 juli 2012 11:00

Har haft lite upphåll från bloggen eftersom schanti inte har varit frisk men nu är hon frisk och jag kan rida igen :)  kommer mer om det sedan ^^ och har en hel del inlägg som kan vara roliga att läsa sedan ^^


Jag fyllde ju år för någon dag sedan, 17 år ;) och fick det här av min familj och släkt: 

Mamma och pappa: en TV

bror: stövelstrumpor

syster: två nagellack

Mormor: en ny tävlingskavaj^^

Morbror 1: ekiqage ridvantar till tävling 

Kusin: hästgodis (a)  och en vit ridpike

moster och morbror 2: linne och två ridpiker och en bok ^^


det var vad jag fick nöjd asså ^^



Presentation


Hej på er!
Ni har nu kommit till Dressyrtriumph. Jag som äger bloggen heter Ulrika och är 17 år. Ska börja 2 året på gymnasiet. I bloggen kommer ni få läsa om mitt satsande inom dressyren med min häst Schanti, men även mitt övriga liv, vilket kan va gans

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards