dressyrtriumph

Alla inlägg under juli 2012

Av Ulrika Andersson - 1 juli 2012 09:21

om ni nu sitter och äter frukost eller ska, eller har ätit, vad vet jag X)


men iallafall så kan ni passa på att lyssna på den här snyggingen, asså damn! såå jääkla snygg! asså seriöst älskar hans kläder och stil! så skön!


     


 










Av Ulrika Andersson - 1 juli 2012 09:08

 försov mig idag! nicht gut! men får väll gå ut och ge hästarna frukost nu, de är säkert jätteglada på mig just nu (a) 


men,men idag ska jag ta och rida Schanti i låg form eftersom jag trimmade på kandaret i går och hon fick gå väldigt mycket i hög form, då det får bli jogging över lite upphöjda bommar, lite chilljobb helt enkelt. 

 Joopen vet jag inte om Moa (köparna av honom) ska komma och rida ut, joopen är lite speciell att rida, ingen lätt häst, rids nästan enbart med "tanken" och vikthjälper. så jag hjälper henne att komma igång på honom. Eller att jag själv tar oh rider honom, tror han behöver hoppa upp sig lite.

 Trolle den lilla sötnöten ska löshoppas det kan ni få foto på sedan om ni vill :)


men nu måste ut till pollarna!


fina madamen!

 

Presentation


Hej på er!
Ni har nu kommit till Dressyrtriumph. Jag som äger bloggen heter Ulrika och är 17 år. Ska börja 2 året på gymnasiet. I bloggen kommer ni få läsa om mitt satsande inom dressyren med min häst Schanti, men även mitt övriga liv, vilket kan va gans

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards